Початок курсу
11-12 вересня 2021
Тривалість
2 Дні
Рівень знань
Початковий – Середній
Вартість курсу
140Є
Програма курсу
День 1
- Знайомство з пацієнтом – азбука для адміністратора.
- Первинний огляд пацієнта – перші кроки ефективної співпраці.
- Рольові позиції в системі «лікар-пацієнт».
- Підводні камені» спілкування або переговорні стратегії, як інструмент лікаря.
- Створення прихильності до себе іншої людини.
- Застосування коду сприйняття у щоденній комунікації.
Освоїте навички:
- гнучкості голосу медичного працівника, як інструменту взаємодії;
- підбору ключика до кожного учасника комунікації: пацієнтів, співробітників, колег;
- читання в людях того, чого вони самі не усвідомлюють;
- виклику глибокої довіри в будь-якого співрозмовника;
- управління спілкуванням без слів.
День 2
Емоційний інтелект лікаря
- Які емоції та як саме керують людиною?
- Різноманітні психологічні типи пацієнтів – ключ до успішної співпраці.
- Набір персоналу і побудова команди, як фундамент злагодженої роботи клініки.
- Емоційні «гойдалки» пацієнтів та їх близьких – як взаємодіяти?
- Профілактика емоційного вигорання для лікарів.
Освоїте навички:
- емоційного профайлінгу;
- аналізу поведінки та емоційних сценаріїв будь-якої людини: співробітників, пацієнтів, колег;
- навчитеся, як легко позбутися від будь-яких негативних емоцій;
- навчитесь працювати з конфліктами та запереченнями;
- навчитесь непомітно змінювати переконання і погляди на життя будь-якої людини;
- навчитесь трансформації деструктивних звичок мислення і поведінки на такі, що будуть працювати для досягнення мети;
- робота з обмежуючими переконаннями щодо самооцінки та здоров’я.
По завершенню курсу кожен учасник отримає сертифікат Maximus Study Club
