Комунікація в системі "пацієнт - лікар - клініка"

Корисний курс для власників і керівників клінік, лікарів та адміністраторів мед установ

Початок курсу

11-12 вересня 2021

}

Тривалість

2 Дні

Рівень знань

Початковий – Середній

Вартість курсу

140Є

Викладачі курсу

Програма курсу

День 1

  • Знайомство з пацієнтом – азбука для адміністратора.
  • Первинний огляд пацієнта – перші кроки ефективної співпраці.
  • Рольові позиції в системі «лікар-пацієнт».
  • Підводні камені» спілкування або переговорні стратегії, як інструмент лікаря.
  • Створення прихильності до себе іншої людини.
  • Застосування коду сприйняття у щоденній комунікації.

Освоїте навички:

  • гнучкості голосу медичного працівника, як інструменту взаємодії;
  • підбору ключика до кожного учасника комунікації: пацієнтів, співробітників, колег;
  • читання в людях того, чого вони самі не усвідомлюють;
  • виклику глибокої довіри в будь-якого співрозмовника;
  • управління спілкуванням без слів.

День 2

Емоційний інтелект лікаря

  • Які емоції та як саме керують людиною?
  • Різноманітні психологічні типи пацієнтів – ключ до успішної співпраці.
  • Набір персоналу і побудова команди, як фундамент злагодженої роботи клініки.
  • Емоційні «гойдалки» пацієнтів та їх близьких – як взаємодіяти?
  • Профілактика емоційного вигорання для лікарів.

Освоїте навички:

  • емоційного профайлінгу;
  • аналізу поведінки та емоційних сценаріїв будь-якої людини: співробітників, пацієнтів, колег;
  • навчитеся, як легко позбутися від будь-яких негативних емоцій;
  • навчитесь працювати з конфліктами та запереченнями;
  • навчитесь непомітно змінювати переконання і погляди на життя будь-якої людини;
  • навчитесь трансформації деструктивних звичок мислення і поведінки на такі, що будуть працювати для досягнення мети;
  • робота з обмежуючими переконаннями щодо самооцінки та здоров’я.

По завершенню курсу кожен учасник отримає сертифікат Maximus Study Club

Фото